Nový křečci

10.08.2012 13:56

Chovatelka Eva Pilátová se rozhodla (kvůli alergii) dát mi celou její Chs Z Marsu. Tím pádem pokud máte někdo zájem o některého jejího křečka stačí mi napsat. Prodám je pouze chovatelům, kteří vlastní Chs, budou je hýčkat jako Eva P. a já si sama vyberu ke komu půjdou (z toho důvodu, aby se nedostali do špatných rukou). :) Takže pokud máte zájem napiště na maruska.houskova@seznam.cz

Na prodej bude (prozatím předběžně): Daisy Z Krtkova ráje                                      Vanilin Syrius                                            

                                                        

                                                       Nesquik Z Hor                                               Enný Z Krtkova ráje ?

                                                        

Prozatím je to takto , pokud se mi budou všichni líbit zůstanou v naší Chs ale tím pádem by jsem musela prodat nějaké mé křečky  které vlastním teď, kvůli nákladových a protorových důvodů.

Děkuji za pochopení. :)